7 DOWNLOAD

EVERY THING

7 DOWNLOAD

EVERY THING

آموزش تصویری درست کردن وبلاگ

آموزش تصویری درست کردن وبلاگ

دوست من  همون طورکه بهت قول داده بودم آموزش ساخت وبلاگ رو شروع می کنم

ومن به طورپیش فرض سایت بلاگفا رو انتخاب کردم که ثبت نام در مابقی وبلاگ ها

 هم به همین روال می باشد.                 

 شما باید ابتدا وارد سایت بلاگفا بشید  WWW.BLOGFA.COM سپس به بالای صفحه

رفته وبر روی لینک ثبت نام کلیک کنید. 

                               


حال پس ازکلیک بر روی ثبت نام وارد صفحه ای می شید که باید اطلاعات خود را

وارد کنید شما می تونید مثل من این مراحل رو طی کنید.

      


 بعد ازپرکردن فیلد ها بر روی قبول قوانین سایت وایجاد وبلاگ کلیک کنیدحال شما

تبدیل به یک وبمسترشده اید به همین راحتی

حال به صفحه اول بلاگفا بروید وusername  و  password  خود را درکادر

مربوطه وارد کنید تا وارد صفحه مدیریتی خودشوید.

                              


 حال پس ازدرست وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور٬ وارد صفحه مدیریتی خود

میشوید که دارای قسمت های مختلف زیادی برای مدیریت وبلاگ می باشد

حال اگربرروی مشاهده وبلاگ درانتهای صفحه کلیک کنید می تونید نوشتتون رودر

وبلاگ ببینید٬ وبمستر عزیزخدمت شما تبریک عرض می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم 22 خرداد 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

آسون تر از این کار کاری نیست

درکل مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد